Friday, March 30, 2007

Exciting news hijo mio



so so exciting..
Som några av er kanske vet så bedriver jag och min kära vän Joy ett experiment(med start i måndags). Vi ska inte kommunicera med varandra digitalt(angående personliga saker, skola bortsett). Vi ska använda oss av "old fashion" tekniken brev. Detta för att belysa och undersöka vårat sätt att kommunicera digitalt.

Idag, när jag kom hem efter biobesök, väntade det första packetet på byrån utanför mitt rum..finfint!
Och detta innehöll inte bara "joylove" utan även "strawberry snacks"!
Kan inte bli mycket bättre..

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag fikade med bror din förra veckan och då berättade han om syster yster som är i Barca. Lyll dig! Blev lite jätteavis.Hoppas att du får det bra! I Sverige är det kkkkkallt.. Kramis Tess

9:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Håller verkligen tummarna för dig idag!!


LYCKA TILL SIS!


love / Bro

1:04 AM  

Post a Comment

<< Home