Saturday, October 28, 2006

Tala är silver, tiga är guld, stjäla är fan ...elakt!

2 ggr på ett år..
med tanke på mina tidigare, vad ska man kalla de ?, prestationer inom området ska jag väl kanske se det hela som ett framsteg..eller?
från att ha gått från 0 till 2 så borde jag väl kanske vara nöjd..eller?
från att varit oerfaren på området till att ha blivit något av en ..ja, veteran är kanske att ta i men skulle nog kalla mej själv en person med koll, så borde jag väl känna mej ganska stolt..eller?

men fan! fan vad det suger när andra männsiskor inte kan lämna ens grejer ifred...

för att citera en klassiker "This is MY dancespace, this is YOUR dancespace".

Slutsats:
För att undvika att människor blir förvirrade, inte förstår vikten i MITT och DITT borde härdanefter filmen Dirty Dancing ingå i grundskolans undervisning!

1 Comments:

Blogger Aurum said...

Dirty Dancing är en ypperligt bra film! Tar också upp vikten av att inte tränga in folk i hörn och inte låta dem ta plats.. Men också att inte heller låta sig hamna där...

2:11 PM  

Post a Comment

<< Home